my point & click adventure

Welcome to our brand new Clickteam Community Hub! We hope you will enjoy using the new features, which we will be further expanding in the coming months.

A few features including Passport are unavailable initially whilst we monitor stability of the new platform, we hope to bring these online very soon. Small issues will crop up following the import from our old system, including some message formatting, translation accuracy and other things.

Thank you for your patience whilst we've worked on this and we look forward to more exciting community developments soon!

Clickteam.
  • hy guys, this is not a demo but just one room of my little game and i post it to recive your opinion and your advice to improve the game.
    i hope to finish the real game for at least at may because the game is really close to finish.
    the voice in game is my voice and is not the voice of real game :D
    last thing if you press esc or try to leave the room the game end
    please let me know how to improve the game ;)

    i upload the game here Please login to see this link. because on the forum it doesn't upload
    as usual sorry for my english, i hope is understandable

  • e lo so ! Per quanto riguarda i suggerimenti beh a mio parere dovresti aggiungere i nomi degli oggetti/ npg quando il mouse va sopra cosi uno sa cosa è l'oggetto in questione / personaggio ...poi per come la penso io a mio parere dovresti proprio usare un altro software per creare un avventura grafica punta & clicca tipo visionaire studio o wintermute engine (gratuito da quello che ricordo ), questi richiedono almeno un minimo di programmazione , pero hey click fusion puo fare anche questo solo che questi software sono fatti a posta per quel genere di gioco e di conseguenza garantiscono risultati migliori !
    Titoli come deponia o comunque tutti i titoli della deadalic sono fatti con visionaire ...mentre per quanto riguarda wintermute engine un titolo che ho giocato e che mi viene in mente è alpha polaris ...
    Dai un occhiata nel caso ...

    ps. Per quanto riguarda il tuo vecchio post a riguardo del inventario io sono riuscito a farlo dinamico con soli 46 righe di eventi piu o meno nel caso ti servisse Please login to see this link. ma purtroppo non è commentato perché non ho avuto tempo (esami di università)

    My game No God for Us Please login to see this link.

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