User Tag List

Page 48 of 59 FirstFirst ... 38 46 47 48 49 50 58 ... LastLast
Results 471 to 480 of 585

Thread: Build 293.10 - Beta version

Forum Moderator Fusion 2.5 MacFusion 2.5 DeveloperAndroid Export ModuleHTML5 Export ModuleiOS Export Module
    Fusion 2.5 (Steam)Fusion 2.5 Developer (Steam)Fusion 2.5+ DLC (Steam)Android Export Module (Steam)HTML5 Export Module (Steam)iOS Export Module (Steam)Universal Windows Platform Export Module (Steam)Firefly 3D Module (Steam)
    NaitorStudios's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Yves View Post
    Thanks, I'll need to check in depth what happens in your example, because this doesn't seem normal (and on another machine because on mine it's a steady 1000 fps in both cases).
    Alright, awesome, cause Break is far simpler to use than dedicating a flag... I have a pretty powerful system, so that's odd, here's my specs:
    i9-9900K, DDR4 32gb of RAM (2x16) 3800mhz, GTX 1080, I'm using Windows 11 but I saw the same results back in Windows 10.

Edit: did another test, Break seems to perform about the same as activating and deactivating a group of events on the example. Wonder if that's what happens inside...

Clicker Fusion 2.5 DeveloperAndroid Export ModuleHTML5 Export ModuleUniversal Windows Platform Export Module
    Fusion 2.5 (Steam)Universal Windows Platform Export Module (Steam)

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bug (a vérifier) : Boite de dialogue (dialog box).... j'ajoute une liste avec des items (listbox) et la fonction "Détruire élément" ou "Remise à zéro contenu" ne fonctionne pas.

Merci

Clicker Fusion 2.5 DeveloperFusion 2.5+ DLCAndroid Export ModuleHTML5 Export ModuleiOS Export ModuleUniversal Windows Platform Export ModuleXNA Export Module
    Dobermann's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    All your files are also flagged as viruses... It's really complicated to download updates for extensions and Fusion itselft...

Clicker Fusion 2.5 DeveloperAndroid Export ModuleHTML5 Export ModuleUniversal Windows Platform Export Module
    Fusion 2.5 (Steam)Universal Windows Platform Export Module (Steam)

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    j'ai trouvé la propriété "trier" de la liste ne tient pas compte (tri de la liste) lors de la suppression d'un item dans la liste.

Clickteam Clickteam

Mentioned
    279 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Dobermann View Post
    All your files are also flagged as viruses... It's really complicated to download updates for extensions and Fusion itselft...
    What files exactly, what anti-virus program do you use, etc... I very rarely get false positives here (maybe 2 in 20 years - ESET NOD32, best AV ever). Maybe use a more efficient anti-virus program?

Clicker Fusion 2.5 DeveloperFusion 2.5+ DLCAndroid Export ModuleHTML5 Export ModuleiOS Export ModuleUniversal Windows Platform Export ModuleXNA Export Module
    Dobermann's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    J'en utilise aucun à part le Windows Defender de base... Chaque fois que je télécharge une update beta, c'est flaggé comme un virus, encore pire avec les mise à jour d'extensions, quand c'est un exe, Microsoft Edge le supprime, obligé de faire des manip pour pouvoir télécharger ces fichiers, il m'est arrivé de devoir carrément désactiver Windows Defender juste pour pouvoir installer une mise à jour, sinon l'exe était automatiquement supprimé.

Clickteam Clickteam

Mentioned
    279 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Dobermann View Post
    J'en utilise aucun à part le Windows Defender de base... Chaque fois que je télécharge une update beta, c'est flaggé comme un virus, encore pire avec les mise à jour d'extensions, quand c'est un exe, Microsoft Edge le supprime, obligé de faire des manip pour pouvoir télécharger ces fichiers, il m'est arrivé de devoir carrément désactiver Windows Defender juste pour pouvoir installer une mise à jour, sinon l'exe était automatiquement supprimé.
    Depuis quelque temps Windows Defender semble complètement nase, enfin c'est une opinion personnelle. Je leur ai déjà envoyé l'installeur des patchs de Fusion et à chaque fois ça revient, ça doit encore être une Incompétence Artificielle qui gère ça.

AMHA il vaut mieux installer un vrai anti-virus comme Eset NOD32 (je n'ai pas d'actions chez eux, juste content de cet AV, jamais de souci avec , ils offrent une sécurité supplémentaire, filtrent les sites Web contenant des menaces, etc... C'est pas super cher et tellement plus souple que Defender...

Forum Moderator Fusion 2.5 MacFusion 2.5 DeveloperAndroid Export ModuleHTML5 Export ModuleiOS Export Module
    Fusion 2.5 (Steam)Fusion 2.5 Developer (Steam)Fusion 2.5+ DLC (Steam)Android Export Module (Steam)HTML5 Export Module (Steam)iOS Export Module (Steam)Universal Windows Platform Export Module (Steam)Firefly 3D Module (Steam)
    NaitorStudios's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I use Kaspersky Total Security and my build EXEs are getting quarantined, not all of them tho.

Clickteam Clickteam

Mentioned
    279 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Quote Originally Posted by NaitorStudios View Post
    I use Kaspersky Total Security and my build EXEs are getting quarantined, not all of them tho.
    Different issue, Doberman is talking about Windows Defender that flags update patch installers (although they are signed with our certificate...).

NaitorStudios's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GPG extensions installer did got quarantined by Kaspersky as well...

Page 48 of 59 FirstFirst ... 38 46 47 48 49 50 58 ... LastLast