Posts by denisstephane
Welcome to our brand new Clickteam Community Hub! We hope you will enjoy using the new features, which we will be further expanding in the coming months.
A few features including Passport are unavailable initially whilst we monitor stability of the new platform, we hope to bring these online very soon. Small issues will crop up following the import from our old system, including some message formatting, translation accuracy and other things.
Thank you for your patience whilst we've worked on this and we look forward to more exciting community developments soon!
Clickteam.
A few features including Passport are unavailable initially whilst we monitor stability of the new platform, we hope to bring these online very soon. Small issues will crop up following the import from our old system, including some message formatting, translation accuracy and other things.
Thank you for your patience whilst we've worked on this and we look forward to more exciting community developments soon!
Clickteam.
-
-
Cool,thank you.
-
Thank you,very good extension.
-
The zoom shader makes it very easy to zoom in on everything in a layer.
-
-
Please login to see this link.
-
I made a tool to store the shortcuts instead of placing them on the desktop:
Please login to see this picture.
Please login to see this media element. -
Ok,thank.;)
-
Yes,me too.I have the sound but not the image.
-
-
The quad shader that has been added works well but not with the videos. There is a black background that remains with directx 11 while it works with directx 9.
-
Mouai,moi je pense qu'il faudrait faire un peu d'effort de comprehension pour utiliser MMF 2 plutot que de venir dès qu'un petit probleme se pose.C'est pas en faisant faire tout le travail par les autres qu'ont avance!
Après,il y a un mode d'emploi,c'est fait pour ça aussi,parce que si c'est pour pas le lire,faut pas s'etonner après de ne pas réussir a faire quoi que ce soit et là de toute évidence tu ne maitrise pas grand chose,donc direction des tutos et le mode d'emploi.
Vala,vala. -
Mouai,moi je pense qu'il faudrait fait un peu d'effort de comprehension pour utiliser MMF 2 plutot que de venir dès qu'un petit probleme se pose.C'est pas en faisant faire tout le travail par les autres qu'ont avance!
Après,il y a un mode d'emploi,c'est fait pour ça aussi,parce que si c'est pour pas le lire,faut pas s'etonner après de ne pas réussir a faire quoi que ce soit et là de toute évidence tu ne maitrise pas grand chose,donc direction des tutos et le mode d'emploi.
Vala,vala. -
Ok, thank you very much. I appreciate your help.;D
-
A shader that I also have problem:
If you could look, it would do me a great service. -
Thank you very much!:D
-
Thank you,too hard for me!
If others do, it would be great.:D -
Thank you,great tool!!!:D
-
Ouep,c'est pas le moteur qui fait tout mais la pesonne qui est derriere,c'est bizarre de croire que c'est le moteur qui fait tout!
Garantis que l'ont peut fait de chouettes trucs moyennant un peu de patience et avec de jolies graphismes,encore faut il savoir ce que l'ont fait(je ne critique pas les graphs de patrice hein,chacun son style,moi je ne trouve pas ca moche pour autant).Si tu crois que tu va pondre un truc a la resident evil comme ça,tu te four le doigt dans l'oeil.
Et comme le dit Patrice,pas besoin d'être un pro de l'anglais pour comprendre firefly.D'ailleurs que je sache,beaucoup d'extensions ne sont pas enfrançais,donc a mon avis tu doit sacrement te limiter si tu n'utilise que ce qui est français.....enfin moi je dit ça,je dit rien........... -
Can anyone help with converting shaders to DX11?.
I use the pixel outline a lot in my project, but it's DX9.The quad shader is also only compatible with dx9.If the team can convert it.......;)